Παραμύθι: Ο κορώνας δεν πάει σχολείο, της Αλίκης Ουρομίδου
Παραμύθι: Ο κορώνας δεν πάει σχολείο, της Αλίκης Ουρομίδου

Ο κορώνας δεν πάει σχολείο

Τρρρρρρ… τρρρρ…

τρρρρρρ…

Ακούω το ξυπνητήρι της μαμάς.

 

Ξαφνικά φασαρία

και φωνές!

 

Τρέχει η μαμά από εδώ,

τρέχει η SUPER MAMA από εκεί.

 

Ωχ! Και πάλι ωχ!

Σήμερα θα πάμε στο σχολειό.

 

Ας ξαπλώσω λίγο ακόμα... ΖΖΖΖ

Άννα... Αννούλα,
γρήγορα ετοιμάσου!

 

Θα αργήσουμε! Ώρα για σχολείο!

Ωχ! Και πάλι ωχ!

Δεν μου αρέσει το σχολείο!

Δεν μου αρέσει η τάξη μου!

Δεν μου αρέσει η δασκάλα μου!

 

Και αυτή η μάσκα που πρέπει να φοράμε!

Τι μπελάς!

Αννούλα μου σε 5 λεπτά να είσαι έτοιμη!

 

Ρούχα*

Δόντια*

Τσάντα*

και φύγαμε για σχολείο!

Πρέπει να σκεφτώ μία δικαιολογία.

Μα εμένα μου αρέσει στο σπίτι!

Έχω παιχνίδια, ξυλομπογιές και χοροπηδάω στο κρεβάτι μου.

 

Είμαι ελεύθερη!

Και αυτή η μάσκα που πρέπει να φοράμε!

Τι μπελάς!

Εδώ έχω όλα μου τα πράματα

και δεν μαλώνω με τους συμμαθητές

μου ποιος θα βγει πρώτος στο διάλειμμα.

Και αυτή η μάσκα που πρέπει να φοράμε!

Τι μπελάς!

Στο σπίτι έχω την ησυχία μου.

Δεν με μαλώνει η δασκάλα μου όταν γελάω με τα λάθη του Τάσου.

Βλέπεις, στο διαδικτυακό μάθημα δε φαίνονται όλες οι σκανταλιές μας…

Είμαστε τυχεροί!

Και πριν προλάβω να πω ότι πονάει η κοιλιά μου…

Τσουπ! Ήρθε η

 

Άννα αγάπη μου..

Γιατί δεν ετοιμάζεσαι;

Έχεις κάτι;

Εμμμ.. μαμά ήθελα να σου πω, πως πονάει η κοιλιά μου.

Καλύτερα να μείνω σπίτι.

Ξέρεις,

εμμ.. δεν θέλω να κολλήσω τους συμμαθητές μου.

 

Είναι και αυτός ο ΚΟΡΩΝΑΣ που κυκλοφορεί έξω!

Μήπως όμως δεν πονάει η κοιλιά σου;

Θέλεις να μου πεις τι σε απασχολεί;

Η μανούλα είναι εδώ για να σε ακούσει.

Μένουμε σπίτι,
μένουμε ασφαλείς δεν έλεγες εσύ;

 

Γιατί πρέπει να πάω στο σχολείο τώρα;

Έξω κυκλοφορεί ο ΚΟΡΩΝΑΣ!

Κορώνας; Α! Μάλιστα…

τώρα κατάλαβα.

 

Ας καθίσουμε να σου τα εξηγήσω όλα:

Κορωνοϊό ονομάσανε αυτή τη νέα ασθένεια.

Θέλει αρχηγός όλων να γίνει, μα τι αγένεια!

Πυρετός, βήχας και λερωμένα χέρια.

Έτσι πολεμά και εμείς κοιτάμε αστέρια!

Μα ο άνθρωπος και νου έχει και δύναμη παραπάνω όλων.

Και φόρεσε τη μάσκα του και έπλυνε τα χέρια όλων!

Αποστάσεις παρακαλώ , συνέχεια να λέμε.

Στο τέλος νικήσαμε τον Κορωνοϊό

και δεν τα ξαναλέμε!

Θα ακολουθήσω τις οδηγίες σου μαμά,
θα ακούω τη δασκάλα!

Μάσκα, αποστάσεις και χέρια καθαρά

στο σχολειό όλοι με χαρά!

Θα παίζουμε, θα μαθαίνουμε, θα τραγουδάμε δυνατά,

πως πλέον δεν φοβόμαστε!

.

Στο τέλος νικάνε πάντα τα παιδιά!

 

Μανούλα δεν πονάει άλλο η κοιλιά!

Είμαι έτοιμη,

δεν φοβάμαι πια!

Μου αρέσει που κουβεντιάζουμε,

να το κάνουμε συχνά.

Μα τώρα πρέπει να βιαστώ!

Επιτέλους! Ώρα για σχολειό.

 

Δραστηριότητα

Διάλεξε μία από τις φατσούλες και πες μας πως νιώθεις όταν ακούς τη λέξη κορωνοϊό και γιατί;

ΤΕΛΟΣ

Κείμενο: Αλίκη Ουρομίδου

Εικονογράφηση : Ταξιάρχης-Μιχαήλ Χατζής

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ,

Είναι σπουδαίο κατόρθωμα, να εκπαιδεύει κανείς ένα παιδί σε αυτή τη τρυφερή ηλικία, έχοντας οποιαδήποτε ιδιότητα: γονέας, παππούς, θεία, δασκάλα, φίλος.. Είναι όμως και μεγάλη ευθύνη για όλους εμάς. Ειδικότερα στους καιρούς που διανύουμε όπου τα παιδιά μας χρειάζονται ακόμα περισσότερο. Γιατί; Γιατί έχουν την ανάγκη, να τους υπενθυμίζουμε συνεχώς το πιο απλό πράγμα, την αθωότητα της ηλικίας τους.

Ποιο είναι το ζητούμενο αυτού του μικρού παραμυθιού;

Να βοηθήσουμε τα παιδιά να επιστρέψουν στη νέα σχολική πραγματικότητα, νιώθοντας ασφάλεια και εμπιστοσύνη στους δασκάλους τους, στο σχολείο και στους συμμαθητές τους. Να μη φοβηθεί ούτε λεπτό! Να παίζει ανέμελο! Να γελά με την ψυχή του! Να χαίρεται που μαθαίνει καινούρια πράγματα! Να αγαπά το σχολείο!

ΝΑ ΜΗ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ !

Πιστέψτε σ’ ένα καλύτερο αύριο και χαμογελάστε στα παιδιά σας!

Συμπληρωματικά με τις οδηγίες του αρμόδιου Υπουργείου που υπάρχουν στις σχετικές εγκυκλίους στο διαδίκτυο, δίνονται μέσα από το παραμύθι ορισμένες συμβουλές και τρόποι αντιμετώπισης μιας τέτοιας κατάστασης. Η αναγνώριση τέτοιων συναισθημάτων βοηθά πολύ στην αντιμετώπισή τους. Η ‘κουβέντα’ μεταξύ παιδιών και γονέων είναι υψίστης σημασίας στην συναισθηματική ισορροπία των παιδιών. Ωστόσο, είναι σημαντικό να μιλήσουμε στα παιδιά για την επιστροφή στο σχολείο με λέξεις προσαρμοσμένες στην ηλικία τους. Η θετική στάση αντιμετώπισης των δύσκολων πραγμάτων και καταστάσεων αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση στους αγαπημένους μας μικρούς.

Το συγκεκριμένο παραμύθι απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ, όσο το όμορφο χαμόγελό του, στον μαθητή μου, Ταξιάρχη, εικονογράφο αυτού του μικρού παραμυθιού. Οι ζωγραφιές που έχουν μπει στα κείμενα είναι εξ ολοκλήρου δικά του δημιουργήματα χωρίς καμία παρέμβαση δική μου, μονάχα υπό την επίβλεψη της μητέρας του.

Δώσε αστέρια στο παραμύθι: 
Μέσος όρος: 4.1 (Ψήφοι: 47)
Πληροφορίες
Βασικές πληροφορίες για το παραμύθι/ιστορία
Συγγραφέας παραμυθιού: 
Ετος πρώτης δημοσίευσης: 
Προέλευση (περιοχή) : 
Κατηγορία παραμυθιού: 

Ψάχνετε καλές συνταγές;